Looks like something didn't load right, please reload this page.

Quandoo Sadakât Puanları

Yemeğinizi daha kazançlı bir hale getirin

Rezervasyon, yorum ve daha fazlası için nakit iadesi alın

  • 25

    1.000 puan

  • 125

    5.000 puan

  • 250

    10.000 puan

Zaten bir hesabınız var mı? Oturum açın

Puan kazanma yöntemleri

İşte hesabını Sadakât Puanlarıyla hızlıca doldurmanın yolları:

400 puan

Quandoo hesabı oluştur

200 puan

Uygulamamız üzerinden rezervasyon yap

150 puan

Web sitemiz üzerinden masa ayırt

50 puan

Bir restorana dair yorum yap

Puan kazanmaya hazır mısın?

Zaten bir hesabınız var mı? Oturum açın

Puanları kullanma

En az 1.000 puan topladıysan işte ödül için yapman gerekenler:

  1. Ödeme formuna gidin
  2. Nakit iadesi miktarını seçin
  3. Hesap bilgilerinizi girin
  4. Puanlarını kullan ve 14 gün içinde nakit iadeni hesabına al

Bugün kazanmaya başla

Quandoo hesabını hemen oluşturarak anında 400 puan kazan!

Zaten bir hesabınız var mı? Oturum açın

Sık Sorulan Sorular

  • Sadakât Puanı Kazanma

    • Bir masa ayırttıktan sonra Sadakât Puanlarımı ne zaman alırım?

      Sadakât Puanlarınızı ziyaretinizi gerçekleştirdikten ve restoran bunu onayladıktan sonra alırsınız. Puanlarınızın aktarılması için lütfen restoran ziyaretinizden sonra 72 saate kadar bekleyin. Puanlarınızı bu süre içinde almazsanız lütfen bize service.tr@quandoo.com adresinden bir e-posta gönderin.

    • Bir restoran incelemesi yazdıktan sonra Sadakât Puanlarımı ne zaman alabilirim?

      Yorumunuz ekibimiz tarafından yayınlandıktan sonra 25 Sadakât Puanı kazanırsınız. Tüm yorumları, gönderim tarihinden itibaren 48 saat içinde yayınlamayı hedefliyoruz. Açık, rahatsız edici veya uygunsuz içerik olması durumunda yorumlar otomatik olarak yayınlanmaz. Bu nitelikteki yorumlar reddedilir ve bunlar için Sadakât Puanı verilmez.

    • Quandoo promosyon kodunu kullanarak nasıl Sadakât Puanı kazanırım?

      Rezervasyonunuzu yaparken ödeme esnasında promosyon kodunuzu girmeniz yeterlidir. Akabinde Sadakât Puanlarınız yukarıda belirtildiği şekilde size iletilir. Bazı promosyon kodları tekrar kullanılabilir, bazılarında bu mümkün değildir ve geçerlilik süreleri de değişebilir. Promosyon kodunuzun geçerliliğinden ya da koşullardan emin değilseniz, lütfen service.tr@quandoo.com adresinden ekibimizle irtibata geçin.

    • Rezervasyonumu iptal edersem yine de Sadakât Puanı kazanabilir miyim?

      Hayır, yalnızca gerçekleşen rezervasyonlar için Sadakât Puanı alabilirsiniz.

    • Sadakât Puanlarımın süresi dolar mı?

      Evet, 180 gün içinde web sitemiz veya uygulamamız üzerinden yeni rezervasyon yapmazsanız birikmiş Sadakat Puanlarınızın süresi dolacaktır.

    • İki ayrı Quandoo hesabındaki Sadakât Puanlarını birleştirebilir miyim?

      Hayır, iki farklı hesaptaki puanları birleştiremezsiniz.

    • Doğrudan bir restoranın web sitesinden bir masa ayırtırsam Sadakât Puanı kazanabilir miyim?

      Hayır, yalnızca Quandoo web sitesi veya uygulaması aracılığıyla yapılan rezervasyonlarda Sadakât Puanı kazanabilirsiniz.

  • Sadakât Puanlarını Kullanma

    • Sadakât Puanlarımı bozdurduktan sonra nakit iademi ne zaman alırım?

      Doldurulmuş geri ödeme formunuzu bize gönderdikten sonra, paranızı 14 gün sonra göndeririz. Bu süre içinde nakit iadenizi almazsanız, lütfen service.tr@quandoo.com adresinden bize ulaşın.

      Not: Nakit iadenizi bir restorandan alamaz veya geri ödeme tutarını restoran faturanızdan düşemezsiniz.

    • Sadakât Puanları kullanma talebini nasıl iptal edebilirim?

      Puan kullanma talebini iptal etmek için tek yapmanız gereken service.tr@quandoo.com adresinden bize bir e-posta göndermektir. Sadakât Puanlarınızın hesabınızda kalmasını sağlayacağız.

    • Tekliften yararlanma formuna yanlış banka bilgileri girersem ne yapmam gerekir?

      Yanlış veya güncel olmayan bir bilgi gönderdiğinizi düşünüyorsanız, bize service.tr@quandoo.com adresinden durumu açıklayan bir e-posta gönderebilirsiniz. Size bilgilerinizi nasıl yeniden göndereceğiniz konusunda talimatlar göndeririz.

    • 1.000'den fazla Sadakât Puanım var ancak bunları kullanamıyorum. Neden?

      Nakit iadesi talebinde bulunmak için hesabınızda en az 1.000 puanınızın olması ve Quandoo ile en az bir başarılı rezervasyon yapmış olmanız gerekir. Başarılı bir rezervasyon, yemek yediğiniz ve restoranın ziyaretinizi onayladığı anlamına gelir.