Yemek karşılığında nakit iadesi nasıl kazanılır
Bonus Puanlarınız, web sitemiz veya uygulama üzerinden 180 gün rezervasyon yapmazsanız, silinir.
1.000, 5.000 veya maksimum 10.000 Bonus Puan etkinleştirebilirsiniz.
Nakit iadeniz doğrudan banka hesabınıza aktarılır. Bir restoranda nakit iadesi alamaz veya restoran faturasının tutarını talep edemezsiniz.
Restoran ziyaretinizden sonra personel 72 saat içinde bunu onaylamalı.
Bir restoranda nakit iadesi alamaz veya fatura miktarını talep edemezsiniz.
Yemek karşılığında nakit iadesi mi?
Bonus puanları iki farklı hesapla kombine edebilir miyim?
Ne yazık ki, iki hesabın Bonus Puanlarının birleştirilmesi de mümkün değildir.
Bonus Puanlarımın süresi ne zaman dolar?
Web sitesi veya uygulama üzerinden 180 gün boyunca herhangi bir yeni rezervasyonları yapmazsanız, birikmiş Bonus Puanlarınız geçersiz olur.
Promosyon kodumu nasıl kullanırım?
Rezervasyonunuzu yaparken ödeme esnasında promosyon kodunuzu girmeniz yeterlidir. Akabinde Bonus Puanlarınız yukarıda belirtildiği şekilde size iletilir. Bazı promosyon kodları tekrar kullanılabilir, bazılarında bu mümkün değildir ve geçerlilik süreleri de değişebilir. Promosyon kodunuzun geçerliliğinden ya da koşullardan emin değilseniz, lütfen service.tr@quandoo.com adresinden ekibimizle irtibata geçin.
Bir yorum yazdıktan ne kadar sonra Bonus Puan alırım?
Yorumunuz ekibimiz tarafından yayınlandıktan sonra 25 Bonus Puan alacaksınız. Tüm yorumları, gönderim tarihinden itibaren 48 saat içinde yayınlamayı hedefliyoruz. Açık, rahatsız edici veya uygunsuz içerik olması durumunda yorumlar otomatik olarak yayınlanmaz. Bu nitelikteki yorumlar reddedilir ve bunlar için Bonus Puan verilmez.
Bir arkadaş önerisiyle nasıl Bonus Puan alabilirim?
Yapmanız gereken tek şey, özel tavsiye kodunuzu arkadaşınızla paylaşmak, böylece bunu ilk rezervasyonlarında promosyon kodu olarak girebilirler. Özel tavsiye kodunuzu mobil uygulamanızda bulabilirsiniz. Siz ve arkadaşınız, arkadaşınızın restorana yaptığı ziyareti onayladıktan üç gün sonra 500 Bonus Puan alırsınız.
Bonus Puan nakit talebimi nasıl iptal edebilirim?
Nakit talebinizi iptal etmek için lütfen service.tr@quandoo.com adresine bir e-posta gönderin. Bonus Puanlarınızın hesabınızda kalmasını sağlayacağız.
Yanlış rezervasyon ID'si veya banka detayları girersem, ne olur?
Yanlış bilgi gönderdiğinizi düşünüyorsanız, service.tr@quandoo.com adresine sorunu açıklayan bir e-posta gönderin. Akabinde yeniden nasıl göndereceğinize dair hızlı talimatlar alacaksınız.
Rezervasyon ID'm nedir?
Rezervasyon ID'iniz, rezervasyon yaptırdıktan sonra e-posta onayı ile aldığınız, benzersiz bir numaradır. Bonus Puanlarınızı etkinleştirmek istediğinizde buna ihtiyaç duyacaksınız. Rezervasyon yaptırdıktan sonra e-posta onayı almazsanız, lütfen rezervasyon ID'inizi almak için service.tr@quandoo.com adresinden ekibimize ulaşın veya Quandoo hesabınızı kontrol edin.
Bir rezervasyon yaptırdım ama Bonus Puanlarımı almadım
Bonus Puanlarınızın hesabınıza geçmesi, restoran ziyaretinizden sonraki üç güne kadar sürebilir. Bonus Puanlarınızı almamanız durumunda, lütfen service.tr@quandoo.com adresinden bize bir e-posta gönderin. Lütfen rezervasyon numaranızı ve Quandoo hesabınızla ilişkili e-posta adresinizi ekleyin.
Rezervasyonumu iptal edersem, Bonus Puan alabilir miyim?
Ne yazık ki sadece Quandoo Web sitesi veya mobil uygulama üzerinden yapılan rezervasyonlar için Bonus Puan alabiliyorsunuz.
Bir restoranın web sitesinde masa ayırttım. Bunun için Bonus Puan alabilir miyim?
Ne yazık ki sadece Quandoo Web sitesi veya mobil uygulama üzerinden yapılan rezervasyonlar için Bonus Puan alabiliyorsunuz.